Ιστορικά Στοιχεία

Η Ιστορία των Ελικοπτέρων Έρευνας και Διάσωσης, SUPER PUMA, ξεκινάει το Δεκέμβριο του 1999 όταν παραλήφθηκε, στα πλαίσια της 358 Μοίρας, το πρώτο AS-332 C1 Super Puma, το οποίο ακολούθησαν άλλα 3 μέχρι το Απρίλιο του 2000. Τον Ιούνιο του 2003 παραλήφθηκε το πρώτο από τα 6 AS-332 C1 C/SAR. Η παράδοση των υπόλοιπων ολοκληρώθηκε μέχρι την άνοιξη του 2004. Ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης της 358 Μ.Ε.Δ. σε προσωπικό και μέσα, ήταν να αποσπαστούν τα Super Puma τον Φεβρουάριο του 2007 και να δημιουργηθεί η καινούρια 384 Μοίρα Έρευνας Διάσωσης με έδρα την 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα και επιχειρησιακές βάσεις σε Λήμνο, Χίο, Ρόδο και όπου αλλού απαιτηθεί ανά την Ελληνική και όχι μόνον επικράτεια. Η κύρια αποστολή της Μοίρας είναι η Έρευνα και Διάσωση, όπως καταμαρτυρά και η επωνυμία της άλλωστε, σε ειρήνη και πόλεμο. Δευτερεύουσα αποστολή της είναι οι αεροδιακομιδές, ειδικά κατά τη διάρκεια της νύκτας ή σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, η παροχή εφοδίων σε απομονωμένες περιοχές, μεταφορές, γενικά αποστολές για το κοινό και κοινωνικό συμφέρον καθώς και αποστολές VIP.

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Τουρκική Ακτοφυλακή !!!

Τις θαλάσσιες δοκιμές ξεκίνησε η νέα κορβέτα της τουρκικής Ακτοφυλακής TCSG Dost SG-701 η οποία είχε καθελκυστεί στις αρχές του περασμένου Ιουνίου ενώπιον του Τούρκου πρωθυπουργού Ερντογάν. Το συγκεκριμένο πλοίο μαζί με άλλα τρία ναυπηγούνται στα ναυπηγεία RMK Marine του ομίλου Koc Group, γνωστού για τις θέσεις του περί ελληνοτουρκικής επιχειρηματικής συνεργασίας. Το πλοίο είχε παραδοθεί στην τουρκική Ακτοφυλακή το Σεπτέμβριο του 2011.
Τα τέσσερα αυτά πλοία ναυπηγούνται με στόχο η Τουρκία να αποκτήσει δυνατότητες Έρευνας και Διάσωσης ακόμα και στη μέση του Αιγαίου, όχι μόνο λόγω του μεγάλου μεγέθους και εκτοπίσματος του πλοίου (89 μέτρα μήκος, 12 μέτρα πλάτος και 1900 τόνους εκτόπισμα) αλλά κυρίως λόγω του οργανικού ελικοπτέρου ΑΒ-412 που αυτό διαθέτει.
Το πλοίο θα διαθέτει ένα πυροβόλο (δύο κάνες) των 40/70 χλστ OTOBREDA Fast Forty και δύο τηλεχειριζόμενες σταθεροποιημένες πλατφόρμες εξοπλισμένες με. πολυβόλα των 12,7 χλστ. και ηλεκτροπτικό αισθητήρα ημέρας/νύκτας. Επιπρόσθετα το πλοίο διαθέτει Σύστημα Διαχείρισης Μάχης εγχώριας κατασκευής, Σύστημα Ελέχγου Πυρός, Ηλεκτροπτικό Σύστημα εγχώριας κατασκευής, Radar έρευνας, Ολοκληρωμένο Σύστημα Επικοινωνιών, ενώ το λογισμικό των συστημάτων που το εξοπλίζουν αναπτύχθηκε από τουρκικές εταιρείες.  Το πλήρωμα του αποτελείται από 72 άτομα ενώ μπορεί να φιλοξενήσει 20 ακόμα άτομα.
Το προωστικό σκεύος του νέου πλοίου αποτελείται από δύο κινητήρες ντίζελ MTU 16V1163TB73L συνολικής ισχύος 10400, θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 22 κόμβων, η αυτονομία του φτάνει τα 3000 ν.μ με ταχύτητα 15 κόμβων, ενώ τα εφόδια του φτάνουν για αποστολές διάρκειας 10 ημερών.

Πηγή: Defence.Net

Φωτογραφίες εδώ:

http://turkishnavy.blogspot.com/2010/12/new-photo-of-tcsg-dost.html


http://turkishnavy.blogspot.com/2010/12/tcg-guven-launched.html

Σχόλιο: Το έχω δει σε δράση. Είναι ένα βήμα πάνω από τα υπόλοιπα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου