Ιστορικά Στοιχεία

Η Ιστορία των Ελικοπτέρων Έρευνας και Διάσωσης, SUPER PUMA, ξεκινάει το Δεκέμβριο του 1999 όταν παραλήφθηκε, στα πλαίσια της 358 Μοίρας, το πρώτο AS-332 C1 Super Puma, το οποίο ακολούθησαν άλλα 3 μέχρι το Απρίλιο του 2000. Τον Ιούνιο του 2003 παραλήφθηκε το πρώτο από τα 6 AS-332 C1 C/SAR. Η παράδοση των υπόλοιπων ολοκληρώθηκε μέχρι την άνοιξη του 2004. Ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης της 358 Μ.Ε.Δ. σε προσωπικό και μέσα, ήταν να αποσπαστούν τα Super Puma τον Φεβρουάριο του 2007 και να δημιουργηθεί η καινούρια 384 Μοίρα Έρευνας Διάσωσης με έδρα την 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα και επιχειρησιακές βάσεις σε Λήμνο, Χίο, Ρόδο και όπου αλλού απαιτηθεί ανά την Ελληνική και όχι μόνον επικράτεια. Η κύρια αποστολή της Μοίρας είναι η Έρευνα και Διάσωση, όπως καταμαρτυρά και η επωνυμία της άλλωστε, σε ειρήνη και πόλεμο. Δευτερεύουσα αποστολή της είναι οι αεροδιακομιδές, ειδικά κατά τη διάρκεια της νύκτας ή σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, η παροχή εφοδίων σε απομονωμένες περιοχές, μεταφορές, γενικά αποστολές για το κοινό και κοινωνικό συμφέρον καθώς και αποστολές VIP.

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Αεροδιακομιδή Πάρο 13/01/2011

Την Πέμπτη 13/01/2011 εκτελέστηκε πτήση αεροδιακομιδής από την Πάρο στη Σύρο, από το Α/Ν Super Puma Ελευσίνας, με τους:

Πουλιόπουλο Μανώλη (Κυβερνήτη)
Κόλια Αντώνη (Συγκυβερνήτη)
Παράκατη Νικόδημο (Μηχανικό)
Σταματογιάννη Σταύρο (Σύνδεσμο Λ.Σ.)
Καρελλά Γιάννη (Διασώστη Λ.Σ.)
Κοντοδήμο Μάριο (Διασώστη Λ.Σ.)

Το ελικόπτερο επέστρεψε στην Ελευσίνα μετά από 2 ώρες λόγω βλάβης, χωρίς τελικά να εκτελέσει την αποστολή του, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του πληρώματος του που επί 30 λεπτά προσπαθούσαν να διασπάσουν συμπαγές μέρωπο καιρού χωρίς radar.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου